שירות לקוחות טיילת טרוול
שימו לב,
טיילת טרוול מפעילה מוקד חרום לפתרון בעיות הקשורות לשירותים שנרכשו דרכנו.
מעבר לשעות הפעילות פועל מוקד מאויש, בכל ימות השבוע. מעבר לשעות העבודה – לחירום בלבד.
מוקד המראות ונחיתות
מוקד שירות אנושי
שעות פעילות
ימי א'-ה' - בשעות 09:00-18:00
ערבי חג - בשעות 09:00-12:00
בשישי, שבת וחג - סגור
פניה באמצעות מייל
בכל מקרה של תקלה או בעיה – נא עדכנו אותנו מיידית בשעות הפעילות וציינו את פרוט הבעיה, שם מלא, מספר הזמנה, המלון בו שוהים, מספר טלפון זמין לצורך חזרה בהקדם. ברורים שונים שאינם תקלה - יטופלו בשעות העבודה בלבד.
נא וודאו שהשארתם בידי טיילת טרוול מספר טלפון נייד בחו"ל, לצורך איתור הנוסעים במקרה שינוי טיסות.
נא וודאו לאחר ההזמנה שיש בידכם שוברי הנסיעה וכרטיסי הטיסה, שהשמות מדוייקים לפי הדרכון.
עפ"י חוק חל מס מקומי, המשולם ישירות במזומן במלון בעת העזיבה. חשוב לקרוא את תנאים כלליים ואחריות, דמי הביטול וההערות חשובות באתר האינטרנט.
במקרה שאלות על שינויי טיסות ובירורי טיסות – פניות ייעשו אך ורק בשעות העבודה.